نوشته شده توسط : samiM
 

برج دختر ترکیه استانبول

برج دختر ترکیه در وسط تنگه بسفر روی یک صخره صاف و بزرگ قرار گرفته است. این برج بسیار زیبا و رمانتیک است و در کنار مرغان دریایی و بادهای تندی که می وزد منظره زیبایی را مقابل چشمان شما گردشگران عزیز تور ترکیه فراهم می آورد. افسانه های فروان و زیبایی در مورد این برج گفته شده است و همین امر باعث شده که مردم ترکیه خیلی به این بنا علاقه مند شوند و پیر و جوان ، زن و مرد و نیز گردشگران تور ترکیه همگی این برج را دوست دارند. گفته می شود در گذشته های دور یک پیشگو امپراطور بیزانس را مطلع می سازد که دخترش روزی توسط ماری گزیده خواهد  و این امپراطور برای نجات دادن فرزند عزیزش او را به قلعه ای که روی یک صخره بلند ساخته بود فرستاد. میهمانان تور ترکیهمی توانند از این مکان دیدن نمایند. متاسفانه دختر دلبند بیزانس توسط ماری که در سبد انگور بود گزیده شد و دختر جان خود را از دست داد. در استانبول ترکیه برج دختر نماد عشق و دوست داشتن است و همه مردم آن را دوست دارند. گردشگران تور ترکیه می توانند از این محل دیدن نمایند. از این برج ابتدا به عنوان فانوس دریایی استفاده میشد اما اکنون فضای داخلی آن به صورت کافه و رستوران در آمده که دارای چشم اندازی زیبا از تنگه بسفر می باشد. روزانه قایق های این منطقه چندین بار به سمت برج دختر حرکت می کنند تا شما گردشگران عزیز تور ترکیه را به این منطقه برسانند.

تور ترکیه برج دختر استانبول

موضوع : تور ترکیه,



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: برج دختر ترکیه استانبول,اماکن دیدنی ترکیه,معرفی ترکیه,بازدید از ترکیه, ,
:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : samiM

هتل آک گون استانبول در منطقه ای ممتاز از لحاظ جغرافیایی برای مسافرین تور استانبول آبان 94 قرار دارد و در مجاورت منطقه تقسیم و سلطان احمد واقع شده است وبه آسانی به بسیاری  از جاذبه های توریستی – تاریخی شهر دسترسی دارد . از ویژگی های بارز ساختمان مدرن ، پرسنلی ورزیده و با اخلاق در کنار امکاناتی تفریحی و خدماتی هتل آک گون برای مسافرین تور استانبول مهر 94 می باشد . فاصله هتل درجه یک استانبول تا مسجد کبود و کاخ توپکاپی۲ کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی آتاتورک ۱۰ کیلومتر است . حرف اول را در این هتل رعایت بهداشت و پاکیزگی می زند .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

هتل آک گون استانبول شامل ۲۷۶ اتاق با پنجره هایی بزرگ با نور مناسب  است .

امکانات هتل آک گون استانبول برای مسافرین تور استانبول تعطیلات مهر 94 برای اقامتی رویایی برنامه ریزی شده است .  از جمله این امکانات برای مسافرین تور استانبول مهر 94 میتوان به خدماتی چون:استخر روباز ، ماساژ ، حمام ترکی و بخار ، سالن ورزشی پیشرفته ، سونا و جکوزی ، مرکز سلامت و آبگرم ، سرویس نگه داری از کودک ،  قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت رایگان ، خدمات خانه داری ، روزنامه ، آسانسور ، آرایشگاه، گشت درون شهری و برون شهری ، خدمات کپی و فکس ، خدمات شستشوی لباس ، صرافی ، لاندری ، فروشگاه ، ترانسفر رایگان فرودگاهی ، صبحانه بوفه ، چندین رستوران با فضایی با شکوه ، کافی شاپ ، بار ، کرایه اتومبیل ، تاکسی سرویس ، بسته های ناهار ، سالن کنفرانس ، منطقه بدون سیگار ، محل مخصوص کشیدن سیگار ، و . . . اشاره نمود . .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول ,



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل آک گون استانبول , هتل های خوب استانبول , بهترین هتل های استانبول , شیک ترین هتل های استانبول , ,
:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : samiM
هتل پارک اتومان استانبول

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

هتل پارک اتومان استانبول هتلی پنج ستاره برای مسافرین تور لحظه آخری استانبول است . این هتل دارای 38 اتاق پاکیزه مجهز به سیستم تهویه مطبوع میباشد و بهترین مکان برای استراحت و آرامش میباشد.پذیرش در این هتل برای مسافرین تور لحظه آخری استانبول به صورت شبانه روزی انجام میشود.در این هتل نیز میتوانید تبادل خدمات ارز را به سهولت انجام دهید.از امکانات و خدمات این هتل برای مسافرین تور لحظه آخری استانبول میتوان به سونا ، جکوزی ، لباسشویی ، خشکشویی ، اتوکشی ، فکس ، کپی ، سالن ورزش ، زمین تنیس و بیلیارد ، ترانسفر رایگان فرودگاه ، چایخانه سنتی ، چایخانه در بام هتل ، گشت درون شهری و برون شهری ، تاکسی سرویس ، فروشپاه و غرفه و ... . خدمات گردش خود را از ما بخواهید .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 هتل گرین پارک مرتر هتلی 5 ستاره و بسیار لوکس برای گردشگران تور لحظه آخری استانبول میباشد.این هتل در مرکز کانون مد و نساجی شهر قرار گرفته و جایگاه بالایی از لحاظ جغرافیایی دارد به این دلیل  که به مرکز خرید معروف مرتر ، وسایل حمل و نقل عمومی مثل مترو و نمایشگاه سی ان آر بسیار نزدیک است . هتل گرین پارک مرتر در 20 کیلومتری فرودگاه بین المللی آتاتورک واقع میباشد.

ساختمان هتل گرین پارک مرتر بسیار مدرن میباشد و دارای 173 اتاق استاندارد و منحصر به فرد برای مسافرین تور لحظه آخری استانبول میباشد.این هتل دارای امکاناتی هچون ماساژ ، استخر روباز و سرپوشیده ، حمام ترکی و بخار ، سونا و جکوزی ، سولاریوم ، سالن ورزشی و پیشرفته ، میز پینگ پنگ ، اینترنت پر سرعت و رایگان ، آسانسور ، فضای سبز ، گشت درون شهری و برون شهری ، صرافی ، خدمات شستشوی لباس ، رستورانهایی با فضای باشکوه ، تاکسی سرویس و ... میباشد. اقامت در این هتل برای مسافرین تور لحظه آخری استانبول اقامتی بی عیب و نقص میباشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

هتل آوانتگارد استانبول

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

هتل آوانتگارد استانبول برای مسافرین تور لحظه آخری استانبول هتلی پنج ستاره است که واقع در شهر توریستی بسیکتاش میباشد.دسترسی این هتل به  نقاط تجاری و جاذبه های گردشگری تور لحظه آخری استانبول وایستگاه مترو یکی از ویژگی های جالب این هتل میباشد.

هتل آوانتگارد استانبول برای مسافرین تور لحظه آخری استانبول دارای 84 اتاق میباشد .از خدماتی که در اتاق ها ارائه میشود میتوان به تلویزیون ال سی دی ، مینی بار ، چای ساز و قهوه جوش ، گاو صندوق ، کلید الکترونیکی  و وای فای رایگان  اشاره کرد.از خدمات هتل میتوان به استخر سر پوشیده ، حمام ترکی ، سونا ،صرافی ، فروشگاه ، کافی شاپ ،  آرایشگاه ، مرکز سلامت و تناسب اندام  و خدمات ماساژ ، سولاریوم ، جکوزی ، پذیرش 24 ساعته  میتوان اشاره کرد. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول ,



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های خوب استانبول , هتل آوانتگارد استانبول , هتل گرین پارک مرتر , هتل پارک مرتر اتومان استانبول , ,
:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : samiM
هتل اترنو Eterno Hotel

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 این هتل جزء هتل های 5 ستاره برای مسافرین تور لحظه آخری استانبول میباشد.این هتل شامل 63 اتاق مجهز میباشد. هتل موقعیت دسترسی به اماکن توریستی را آسان ساخته است.این هتل برای مسافرین تور لحظه آخری استانبول دارای خدماتی همچون نگهداری از اطفال ، امکانات جلسه و ضیافت ، لباسشویی ، خشکشویی ، اتوکشی ، فکس و کپی ، خدمات تهیه بلیط ، کرایه اتومبیل ، سرویس مستخدم ، خانه داری اشاره کرد.این هتل شامل امکاناتی از قبیل رستوران ، روزنامه ، پذیرش شبانه روزی ، اتاقهای پاک بدون سیگار ، آسانسور ، گاوصندوق ، باغ ، تهویه ، بار ، گرمایش ، منطقه بدون سیگار میباشد...در صورت درخواست مسافرين تور لحظه آخری استانبول ترانسفر فرودگاه در اختيارشان قرار خواهد گرفت.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

هتل شانگری لا بسفر از جمله هتل های 5 ستاره و بسیار لوکس شهر استانبول و مناسب برای مسافرین تور لحظه آخری استانبول می باشد. این هتل در ماه می سال 2013 در منطقه ای به نام بشیکتاش، ساحل اروپایی تنگه بسفر ، در نزدیکی کاخ دلمه باغچه بنا گردیده است . این هتل برای مسافرین تور لحظه آخری استانبول در نزدیکی بسیاری از مراکز خرید و پاساژهای خوب استانبول قرار دارد و تنها با 5 دقیقه رانندگی می توان به همه این مراکز خرید دسترسی پیدا کرد. هتل شانگری لا بسفر دارای 186 اتاق است. این هتل بزرگترین اتاق ها را در بین هتل های استانبول برای گردشگران تور لحظه آخری استانبول دارا می باشد و بسیاری از آن ها چشم انداز زیبایی از تنگه بسفر را دارند. تمامی اتاق ها مجهز به تلویزیون، وای فای رایگان، حمام مرمر، دمپایی، سشوار، حوله، تلفن، مینی بار، کتری برقی، قهوه ساز و ... می باشند. فاصله هتل تا میدان تکسیم 2 کیلومتر و تا فرودگاه آتاترک 27 کیلومتر می باشد.

این هتل برای مسافرین تور لحظه آخری استانبول خدماتی همچون باشگاه، استخر، سونا، جکوزی، حمام ترکی، اتاق جلسه، اتاق کنفرانس، پارکینگ رایگان، آسانسور، فروشگاه، رستوران، بار، سیستم گرمایشی، سویت مخصوص تازه عروس ها، سالن آرایش و زیبایی، مرکز بیزنس، فکس، کپی و ... را دارا میباشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول ,



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های خوب استانبول , هتل شانگری لا بسفر استانبول , هتل اترنو , هتل اترنو استانبول , ,
:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : samiM
کلیسای چورا استانبول

کلیسای چورا استانبول

کلیسای چورا یکی از دیدنی های استانبول برای مسافرین تور لحظه آخری استانبول می باشد که هر ساله بسیاری از گردشگران تور لحظه آخری استانبول را به سمت خود می کشاند . این کلیسا در ابتدا به منظور کلیسای بیزانسی ساخته شده بود ولی امروزه تبدیل به یک موزه شده است . کاشیکاری های این کلیسا از نشانه های بیزانسی این کلیسا می باشد . این کلیسا در سال 1500 ساخته شده است  و مورد توجه مسافرین تور لحظه آخری استانبول میباشد  و در قسمت شمال غربی مسجد سلطان احمد واقع شده است .

کلیسای چورا استانبول 

این موزه همه روزه به جز چهارشنبه ها باز است و مسافرین تور لحظه آخری استانبول می توانند از این موزه زیبا دیدن کنند .


مسجد ارتاکوی استانبول

مسجد ارتاکوی استانبول

در منطقه بشیکتاش استانبول مسجد ارتاکوی استانبول قرار گرفته است ومورد توجه مسافرین تور لحظه آخری استانبول قرار گرفته و در نزدیکی آب بنا شده است. در این منطقه پل بسفر  هم قرار گرفته است ، و از منطقه های بسیار معروف استانبول می باشد. مسجد ارتاکوی استانبول و پل بسفر در ذهن برای مسافران تور لحظه آخری استانبول معنا و مفهوم متفاوتی ایجاد می کند و نشان دهنده رابطه معنوی بین بخش اروپایی و آسیایی شهر زیبای استانبول می باشد . از جمله جاذبه های دیدنی و گردشگری برای مسافرین تور لحظه آخری استانبول شهر زیبا و دیدنی استانبول مسجد ارتاکوی استانبول می باشد. رفتن به این مسجد راحت می باشد و دارای موقعیت مکانی خوبی می باشد و با اتوبوس به راحتی می توانید از میدان تقسیم به مسجد ارتاکوی استانبول بروید. منظره تنگه بسفر با بنای مسجد ارتاکوی استانبول چشم اندازی دیدنی را به وجود آورده است.

مسجد ارتاکوی استانبول

 

مسجد ارتاکوی استانبول

مسجد ارتاکوی استانبول

 


کاخ گوک سو استانبول

یکی از جاذبه های گردشگری استانبول برای مسافرین تور لحظه آخری استانبول کاخ گوک سو استانبول میباشد.این کاخ باشکوه در قرن نوزده میلادی و توسط عبدالمجید اول ساخته شده است . نام این کاخ از رودهای اطراف آن گرفته شده است.این کاخ که به نام کوچک سو هم خوانده می شود یکی از کاخ های تابستانی حکومت عثمانی بوده و در بخش آسیایی استانبول واقع شده است . این کاخ به دست یک فرد ارمنی و به سبک باروک ساخته شده است و با مرمر های ایتالیایی تزیین شده است .

کاخ گوک سو استانبول

کاخ گوک سو دارای یک زیر زمین و دو طبقه می باشد ، در بخش زیر زمین محل آشپزخانه سلطنتی و انبار بوده و طبقات اول و دوم محل اقامت خانواده سلطنتی بوده است که با بهترین فرش ها و پرده های دست بافت و لوستر های بوهم آلمان تزیین شده است .

کاخ گوک سو استانبول

 گردشگران تور لحظه آخری استانبول برای بازدید از این کاخ زیبا می توانند همه روزه به جز روزهای شنبه و پنج شنبه به این مکان مراجعه کنند .

مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول ,



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: دیدنیهای استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول , مسجد ارتاکوی استانبول , کلیسای چورا استانبول , کاخ گوک سو استانبول , ,
:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : samiM

هتل دیوان استانبول

هتل دیوان استانبول در منطقه شيشلي در سال 2011 ساخته شد. فاصله این هتل تا ميدان تکسيم فقط 10 دقيقه پیاده می باشد. هتل دیوان استانبول شامل 144 اتاق می باشد که تمامی اتاق ها از دکوراسیون شیک و مدرن برخوردار می باشد و سبک اتاق ها با فرهنگ سنتی ترکیه پیوند خورده است. از ویژگی های خاصی که این هتل را برای مسافران تور استانبول از دیگر هتل های استانبول متمایز می کند، امکانات بسيار خوبی است که هتل جهت برگزاري سمينارها و کنفرانس ها ارائه می دهد. از این رو برای گروه های بیزنسی گزینه بسیار مناسبی به شمار می رود . رستوران هتل دیوان استانبول انواع غذا های ترکی و بین المللی را برای میهمانان تور استانبول سرو می کند.اقامت در این هتل در تور استانبول تعطیلات مهر 94 سرشار از آرامش می باشد.

از دیگر امکانات هتل دیوان استانبول می توان به سالن غذا خوری، آمادگی پذیرش ۲۴ ساعته، امکانات اتاق VIP، ارائه خبرنامه، صرف صبحانه در اتاق، نظافت اتاق، تحویل سریع اتاق،سیستم گرمایشی ، اتاق های ویژه معلواین، تورهای داخلی، کافی شاپ، آسانسور، ریلکسیشن با ماساژ، تبادل ارز، لاندری، باشگاه ورزشی، امکان دریافت بلیط، سونا، امکان برگزاری همایش، خشکشویی، خدمات کپی و ارسال فکس، اتاق های عاری از آلودگی سیگار، اتو کشیدن البسه، مرکز تجارت و کرایه اتومبیل با درخواست مسافران تور استانبول تعطیلات پاییز 94 اشاره کرد. 

هتل دیوان استانبول

هتل دیوان استانبول

هتل دیوان استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول ,



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل دیوان استانبول , هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول , ,
:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : samiM

قابل توجه مسافرین تور استانبول :

این کاخ باشکوه در قرن نوزده میلادی و توسط عبدالمجید اول ساخته شده است . نام این کاخ از رودهای اطراف آن گرفته شده است.این کاخ که به نام کوچک سو هم خوانده می شود یکی از کاخ های تابستانی حکومت عثمانی بوده و در بخش آسیایی استانبول واقع شده است . این کاخ به دست یک فرد ارمنی و به سبک باروک ساخته شده است و با مرمر های ایتالیایی تزیین شده است .

کاخ گوک سو استانبول

کاخ گوک سو دارای یک زیر زمین و دو طبقه می باشد ، در بخش زیر زمین محل آشپزخانه سلطنتی و انبار بوده و طبقات اول و دوم محل اقامت خانواده سلطنتی بوده است که با بهترین فرش ها و پرده های دست بافت و لوستر های بوهم آلمان تزیین شده است .این کاخ بسیار مورد بازدید از از طرف مسافرین تور استانبول میباشد.

کاخ گوک سو استانبول

 گردشگران تور استانبول برای بازدید از این کاخ زیبا می توانند همه روزه به جز روزهای شنبه و پنج شنبه به این مکان مراجعه کنند .

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول ,



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: کاخ گوک سو استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول , دیدنی های استانبول , جاهای دیدنی استانبول , ,
:: بازدید از این مطلب : 200
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : samiM

این پارک یکی از پارک های قدیمی و تاریخی استانبول به شمار می رود که در منطقه بشیکتاش استانبول واقع شده است و مورد توجه مسافرین تور استانبول میباشد.. این پارک در میا ن کاخ های سیراگان و ییلدیز قرار گرفته و در گذشته یکی از باغ های کاخ ییلدیز به شمار می رفته است . 

پارک ییلدیز استانبول

این پارک دارای دو بخش می باشد : بخش بیرونی که شامل سه عمارت سیل ، کدیر ، ملتا و کارخانه چینی است که از عمارت های کدیر و ملتا برای صرف چای و غذا و استراحت استفاده می شود . در این بخش دو دریاچه مصنوعی نیز وجود دارد که زیبایی خاصی به این پارک بخشیده است . طبیعت سرسبز و زیبای این پارک و وجود دریاچه های مصنوعی این پارک باعث شده تا همه ساله عده زیادی از مسافران تور استانبول از این منطقه دیدن کنند .

پارک ییلدیز استانبول

 

 

مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول ,



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: پارک ییلدیز استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول , دیدنی های استانبول , جاهای دیدنی استانبول , ,
:: بازدید از این مطلب : 176
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : samiM

 هتل 5 ستاره ریکسوس استانبول جایگاه مناسبی در شهر دارد.این هتل  در قلب استانبول (میدان تکسیم) واقع شده است و به مراکز اصلی شهر و مراکز خرید عالی ست. فاصله تا فرودگاه آتاتورک 20 کیلومتر و تا فرودگاه سابیها 41 کیلومتر است. این هتل دارای  200 اتاق میباشد. تمامی اتاق ها با ترکیبی از طراحی مدرن و تاریخی ساخته شده اند و شامل تلویزیون، سیستم صوتی، اینترنت، حمام و سرویس بهداشتی، سشوار، لپ تاپ، مینی بار و سرویس اتاق 24 ساعته می باشند.این هتل شامل  رستوران اصلی سرپوشیده، رستوران آلاکارته و بار، استخر سرپوشیده، خدمات اسپا، سونا، جکوزی، حمام ترکی، خدمات درمانی و مراقبت های زیبایی، ماساژ، باشگاه بدنسازی،خدمات خشکشویی و اتوشویی، آرایشگاه، سالن کنفرانس و اینترنت می باشد..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

رستوران اصلی هتل برای وعده های ناهار و شام برای مسافران تور استانبول به صورت از پیش رزرو شده و خارج از رزرو آماده پذیرایی از مسافرین می باشد، همچنین امکان سرو غذا در اتاق هم با پرداخت شارژ جداگانه وجود دارد.

خدمات ورزشی:
مراکز ورزشی و مراقبت های درمانی، آماده ارائه خدمات به مسافرین این هتل می باشد. خدمات این مجموعه شامل حمام ترکی، سونا، اتاق بخار، استخر سرپوشیده و یک مرکز تخصصی بدنسازی می باشد. مجموعه اسپای هتل با خدمات ویژه برای مراقبت از پوست و بدن، ماساژ(ماساژ درمانی با لجن و خزه، ماساژ کلاسیک اروپایی، ماساژ با فوم وخار،) همچنین این مجموعه با سرو آب میوه های تازه، نوشیدنی های گرم و اسنک بصورت شارژ جداگانه آماده پذیرایی از مسافرین گرامی می باشد.
سایر خدمات هتل برای مسافران تور استانبول:
اینترنت بی سیم در لابی هتل و اتاق ها با سرعت 10 مگابایت، پارکینگ، سیستم نظافت روزانه اتاق ها، خشکشویی و اتوشویی، مینی بار و تلفن.
ساعت تحویل اتاق به هنگام ورود در ساعت 2 بعداز ظهر و تحویل دادن به هنگام خروج 12 ظهر می باشد.
این هتل نزدیک به مراکز خرید و مکانهای تاریخی است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول ,



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل 5 ستاره ریکسوس , هتل های خوب استانبول , بهترین هتل های استانبول , شیک ترین هتل های استانبول , ,
:: بازدید از این مطلب : 238
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : samiM

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

هتل الیت وورد هتلی 5 ستاره میباشد و مناسب برای مسافران تور استانبول که در مرکز شهر استانبول  قرار دارد.فاصله هتل الیت وورد تا فرودگاه آتاتورک 25 کیلومتر است.هتل الیت دارای 102 اتاق با چشم اندازی زیبا میباشد.این هتل همچنین دارای چند اتاق مخصوص معلولین عزیز دارد.این هتل دارای امکاتی از قبیل آرایشگاه ، صرافی ، فروشگاه ، گاوصندوق ، رستوران ، لباسشویی  میباشد.همچنین دارای امکانات تفریحی ورزشی نظیر بدنسازی ، سونا ، استخر سرپوشیده وماساژ و حمام ترکی میباشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول ,



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل الیت وورد استانبول , هتل های خوب استانبول , بهترین هتل های استانبول , , ,
:: بازدید از این مطلب : 198
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : samiM
هتل پنج ستاره سنترال پالاس تکسیم استانبول Central Palace Taksim Hotel

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

هتل سنترال پالاس هتلی پنج ستاره است که در قلب استانبول قرار گرفته است و مناسب مسافران تور استانبول میباشد.فاصله هتل تا فرودگاه 15 کیلومتر است.این هتل یک هتل بوتیک لوکس است .در نزدیکی هتل یک ایستگاه اتوبوس قرار دارد.همچنین برخی از اماکن تاریخی و دیدنی شهر در نزدیکی هتل میباشد. این هتل لوکس دارای 107 اتاق میباشد.لابی این هتل پذیرشی 24 ساعته دارد.اتاق های هتل دارای امکاناتی از قبیل تهویه مطبوع ، حمام اختصاصی با سشوار ، تلویزیون ماهواره ای ، گاو صندوق می باشد .وبیشتر اتاقهای هتل دارای یک منطقه بزرگ و صندلی برای نشستن و حمام آبگرم است.شما احساس آرامش و شادی را در اتاقهای بزرگ هتل با سبک عثمانی و سقف طلایی تجربه خواهید کرد.

خدمات و امکانات هتل سنترال پالاس  برای مسافران تور استانبول شامل  تبدیل ارز ، میز تور ، نگهداری چمدان ، خشکشویی ، خدمات اتو، امکانات نشست ، ضیافت ، فکس ، کپی ،امکانات برای مهمانان معلول ، اتاق خانواده ، آسانسور ، اتاق عایق صدا و... میباشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول ,



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل 5 ستاره سنترال پالاس تکسیم استانبول , هتل های خوب استانبول , هتل های پنج ستاره استانبول , ,
:: بازدید از این مطلب : 228
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 شهريور 1394 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد